Komunikační plochy in-store displeje

Klíčem k úspěšné in-store kampani je práce s plochou zvoleného displeje. Zákazníky oslovíte, pokud specifické díly využijete správným způsobem. Každý si totiž zaslouží zvláštní přístup, protože oslovuje zákazníka jinak. A každý hraje svou unikátní roli v procesu, kterým zákazníka vytrhujeme z jeho zažité rutiny a nutíme ho sáhnout po vystaveném zboží.

MOETdisplay02_s800px

↑ Topper. Horní komunikační plocha slouží k předání hlavního sdělení kampaně v okamžiku, kdy je nakupující přímo před stojanem a může se informaci věnovat naplno.

MOETdisplay01_s800px

↑Čelo a cenovkové lišty. Přední strana je určena pro branding či dopl- ňující informace, například pro klíčová slova typu SLEVY, AKCE, 2 + 1, ZDARMA a podobně. Cenovková lišta pak samozřejmě pro umístění prodejní ceny produktu.

↑ Bočnice. Klíčový vizuál a branding slouží k upoutání pozornosti nakupujících přicházejících z boku.

Komentáře jsou uzavřené

Získejte registraci domén s tld .online, .space, .store, .tech zdarma!
Stačí si k jedné z těchto domén vybrat hosting Plus nebo Mega a registraci domény od nás dostanete za 0 Kč!
Objednat