Klíčem k úspěšné in-store kampani je práce s plochou zvoleného displeje. Zákazníky oslovíte, pokud specifické díly využijete správným způsobem. Každý si totiž zaslouží zvláštní přístup, protože oslovuje zákazníka jinak. A každý hraje svou unikátní roli v procesu, kterým zákazníka vytrhujeme z jeho zažité rutiny a nutíme ho sáhnout po vystaveném zboží.
↑ Topper. Horní komunikační plocha slouží k předání hlavního sdělení kampaně v okamžiku, kdy je nakupující přímo před stojanem a může se informaci věnovat naplno.
↑Čelo a cenovkové lišty. Přední strana je určena pro branding či dopl- ňující informace, například pro klíčová slova typu SLEVY, AKCE, 2 + 1, ZDARMA a podobně. Cenovková lišta pak samozřejmě pro umístění prodejní ceny produktu.
↑ Bočnice. Klíčový vizuál a branding slouží k upoutání pozornosti nakupujících přicházejících z boku.