Vyhraj každý den s lízátky Chupa-Chups

Zákazníkům společnos LOGIK nabízíme kromě služeb tiskárny také servis v podobě přípravy kompletních BTL aktivit. Letos to byla například spotřebitelská soutěž pro značku Chupa Chups, kterou připravila naše interní reklamní a marketingová agentura. 

Pro značku Chupa Chups jsme pro letošní léto připravili atraktivní spotřebitelskou soutěž zaměřenou na podporu prodeje cukrovinek. Soutěž na bázi spotřebitelské loterie probíhala od 1. 6. do 30. 7. 2016 na území České a Slovenské republiky. Smyslem soutěže bylo zviditelnit značku na trhu, budovat loajalitu u stávajících i nových zákazníků a v neposlední řadě zvýšit prodej produktů v nepředvídatelném letním období. „Organizace spotřebitelské soutěže vyžaduje pečlivou přípravu od legislativních požadavků až po důkladné poznání cílových skupin. Tyto činnosti ve společnosti LOGIK zajišťuje interní reklamní a marketingová agentura. Díky ní šetříme našim klientům čas i finanční prostředky, jelikož kampaň navrhujeme na základě vlastního know-how nejen v oblasti retailového trhu, ale i chování zákazníků a spotřebitelů,“ říká Miroslav Kozel z reklamní agentury společnosti LOGIK.

Doba ledová v létě

Soutěž byla spojena s uvedením očekávané filmové novinky pro děti i dospělé „Doba ledová: Mamutí drcnutí“ na plátna kin. S vizuálem této série, která je celosvětově nejnavštěvovanějším filmem všech dob a u níž se očekává, že pátý díl pobaví stejně jako předchozí čtyři, se prolíná základní grafický koncept připravený pro tuto kampaň. Grafika soutěže je postavena na tajuplném vesmíru a zejména veverce Scrat, která vystupuje v roli průvodce soutěží. Scrat, snad nejoblíbenější postava celé filmové série, malé i velké zákazníky zaujme a vyvolá zájem o soutěž i o produkty Chupa Chups.

Chupa_veverka_s800px

Zapojení řetězců

Soutěžící se mohli do soutěže zapojit prostřednictvím formuláře vyplněného na speciálních microsites. Podmínkou účasti bylo zakoupení třech libovolných produktů Chupa Chups. Mechanika soutěže je nastavena tak, že každá dvacátá registrace do soutěže získá jednu z 1 045 cen spjatých s Dobou ledovou. Navíc každý den vyhraje jeden soutěžící hlavní výhru v podobě špičkového osmipalcového tabletu Lenovo Yoga Tab 3. Zajímavým oživením soutěže byla připravená série „podsoutěží“ jednotlivých obchodních řetězců, které nabízejí svým zákazníkům odměny navíc v podobě atraktivních dárkových předmětů značky Chupa Chups. Do této akce se v Čechách zapojily například řetězce COOP, Hruška nebo Flop a na Slovensku mimo jiné společnost Tesco.

Kompletní realizace

Chupa Chups vnímáme jako výjimečnou značku na trhu cukrovinek. S tím jsme přistupovali k návrhu konceptu, přípravě grafiky pro POS materiály nebo tištěnou a online inzerci a také ke grafickému návrhu a realizaci microsite a samozřejmě i tiskové výroby. Zároveň celou soutěž kompletně spravujeme – od administrace výherců přes kontrolu nároků na výhru až po kompletaci výher a jejich distribuci.

Chupa_plakat_s800px

Komentáře jsou uzavřené