KOMUNIKAČNÍ PLOCHY IN-STORE DISPLEJE

konstrukce, POP/POS, stojany

KOMUNIKAČNÍ PLOCHY IN-STORE DISPLEJE

Klíčem k úspěšné in-store kampani je práce s plochou zvoleného displeje. Zákazníky oslovíte, pokud specifické díly využijete správným způsobem. Každý si totiž zaslouží zvláštní přístup, protože zákazníka oslovuje jinak. A každý hraje svou unikátní roli v procesu, kterým zákazníka vytrhujeme z jeho zažité rutiny a nutíme ho sáhnout po vystaveném zboží.

Topkarta

Horní komunikační plocha slouží k předání hlavního sdělení kampaně v okamžiku, kdy je nakupující přímo před stojanem a může se informaci věnovat naplno.

Topper (topkarta)
Cenovková lišta

Cenovková lišta pak většinou slouží k umístění prodejní ceny produktu. Je vybavena samolepicí páskou pro snadnou montáž na prodejní regály, police nebo jiné plochy vhodné k nalepení samolepky. Samolepicí páska může být plochá a průhledná, ale na bílém podkladu lze použít pěnovou lepicí pásku.

Cenovková lišta
Přední strana stojanu

Přední strana je určena pro branding či doplňující informace, například pro klíčová slova typu SLEVY, AKCE, 2 + 1, ZDARMA a podobně. 

Bočnice

Klíčový vizuál a branding slouží k upoutání pozornosti nakupujících přicházejících z boku.

Stojan s výraznými bočnicemi a topkartou
Zajímavé bočnice upoutají pozornost


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.

TOP