Mobily v in-store kampani?

agentura, taháky

Mobily v in-store kampani?

Polovina lidí používá v obchodě mobil. Lze toho využít v in-store kampani?

Díky mobilním telefonům se chování zákazníků online obchodů přenáší globálně i do kamenných prodejen. Novou realitou je tak online srovnávání cen a větší interaktivita nakupování, což potvrzuje globální výzkum GfK. Co s tím?

Nejprve čísla. Polovina, přesně 49 procent, nakupujících ve věku 20–29 let používá při nákupech mobilní telefon, nejčastěji k porovnání cen konkrétního produktu, k telefonickým konzultacím s blízkými a k vyfotografování produktů. Podobné chování zaznamenáváme i v cílových skupinách 15–19 a 30–39, zde se k práci s telefonem přiznává shodně 45 procent respondentů.

Uživatelé online obchodů si tak jednoznačně přenášejí své chování i do kamenných prodejen. A je docela překvapivé, že toto chování je podobné jak u žen, tak u mužů. Včetně focení produktů.

Optimální využití nejnovějších poznatků, jako je zmiňovaný výzkum GfK, při plánování vaší příští in-store kampaně může být tím faktorem, který rozděluje kampaně na úspěšné a neúspěšné. Rozhodně se tak vyplatí připravovat i relativně obyčejnou in-store kampaň s ohledem na napojení na online nástroje.

K tomu vám může pomoci zajímavá grafika (nezapomeňte, že uživatelé mobilů si produkty fotografují – tak ať ten váš vypadá na fotkách nejlépe), zapojení online odkazů do grafiky sekundárních vystavení a dalších nástrojů, návrh technologie komunikace (wi-fi, BT, iBeacon, NFC) a vytvoření a propojení offline a online obsahu.

Až budete příště vybírat realizátora kampaně, zeptejte se své tiskárny (kromě ceny) i na nástroje, kterými zajistí maximální efektivitu kampaně. LOGIK neustále sleduje vyvíjející se trendy a díky kombinaci tiskárny se službami reklamní agentury je dokáže efektivně zapojit do návrhů pro své klienty.


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.

TOP