Nivea fandí hokeji i obalem

blog, dárkové balení

Nivea fandí hokeji i obalem

Mistrovství světa v ledním hokeji je každý rok šancí pro mnoho značek využít jeho marketingový potenciál. Ostatně i my ve společnosti LOGIK hokejem žijeme a není to jen tím, že je náš hlavní závod pár kroků od O2 Areny.

Jedním z oficiálních sponzorů je i značka Nivea Men. Ta navíc mohla využít faktu, že známé balení jejích krémů připomíná hokejový puk. A tak pro své zákazníky připravila hokejové dárkové balení, ve kterém muži naleznou krém Nivea Men a ženy hydratační krém Nivea Soft. To vše při nákupu nad 149 Kč.

Logickým požadavkem na obal bylo, aby evokoval hokejovou tematiku, a působil tak na cílovou skupinu, kterou byli nejen muži, ale i jejich polovičky z řad něžného pohlaví. Hlavním claimem hokejové dárkové kampaně je slogan „Každý o sebe pečujeme jinak, ale hokeji fandíme společně“.

Při výrobě speciálního hokejového dárku bylo třeba dbát na dokonale přesné usazení produktů, zasazení do hokejového klíčového vizuálu a dokonalou přesnost výroby. Jen díky tomu funguje obal nejen jako „držák“ na produkty, ale také jako samostatný marketingový nástroj.

I návrh a zpracování samotného klíčového vizuálu, stejně jako konstrukce krabičkyzpůsob uchycení „puků“ pocházejí z grafického a konstrukčního studia společnosti LOGIK.


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.

TOP