Papír dělá Vánoce (Marketing&Media 41/2015)

Podzim je v tiskárnách vánoční období. Připravujeme nejen předvánoční prodejní kampaně a jejich prvky, ale i tiskoviny firem na příští rok, katalogy, kalendáře, vlastně vše, co vás v kanceláři po celý rok obklopuje.

Co tedy před Vánoci žádat od své tiskárny? Pojďme se podívat na malého průvodce prvky, které vám ulehčí práci, a také pomohou prodávat.

1) Katalogy: Luxusní i běžné katalogy patří mezi základní komunikační nástroje a výbavu obchodníků, a je dobré jejich přípravu nepodcenit. Správně zvolit papír, speciální povrchové úpravy, vhodnou vazbu, to vše hraje nezanedbatelnou roli.
2) Ročenky a výroční zprávy: Další tištěné materiály, kterými se vaše společnost prezentuje navenek. Prezentovat se jako silná společnost znamená využít kvalitní technologii tisku a knihařského zpracování.
3) Každodenní drobnosti: Každý den v kanceláři vás provázejí tiskoviny, kterých si možná ani nevšimnete, přesto patří k základům firemní komunikace. Mluvíme třeba o hlavičkovém papíru, obálkách, vizitkách, ale teď před koncem roku to jsou další typy, ze kterých hovoří vaše firma navenek.
4) Kalendáře: Díváme se na ně celý rok, proto nezapomeňte před koncem roku přichystat ten váš firemní tak, aby vaši zákazníci nechtěli koukat na nic jiného.
5) Prvky podpory prodeje: Úspěšná in-store kampaň nemůže být postavena jen na jednom prvku. A tak slouží papír jako výchozí surovina pro mnoho dalších, neméně důležitých prvků pro upoutání pozornosti nakupujících, od wobblerů až po speciální formáty a tvary.
6) Obaly z hladké lepenky: Speciální dárková balení hrají prim při výběru vhodného předmětu pod Vánoční stromeček. Kosmetika, péče o tělo nebo třeba potraviny v zajímavém, luxusně působícím obalu, to vše zaznamenává před Vánoci raketový růst i díky obalům, které dotvářejí celkový dojem.
7) Kartonové stojany a displeje: základ komunikace v místě prodeje nejen během celého roku, ale zejména v předvánočním období. Jejich výhodou jsou nízké náklady, krátké výrobní lhůty, snadný transport a možnost unikátních tvarových a barevných kombinací.

Komentáře jsou uzavřené