Spotřebitelské soutěže

  • ChCh_web_s800px
  • Avene_web_s800px
  • ChCh_letak_s800px
  • Rewital_letak_s800px
  • DrOetker_web_s800px
  • Rewital_web_s800px
  • Ristorante_web_s800px

Spotřebitelské soutěže v nejrůznějších podobách jsou důležitým prvkem nejen podpory prodeje. Pomáhají v krátkodobém časovém horizontu zvýšit prodej promovaného produktu, nicméně vhodně připravená soutěž má daleko širší přesah nad rámec prodejního místa. Soutěže jsou nástrojem, který je sám o sobě schopen generovat obsah pro další komunikační kanály.

Slouží pro aktivní zapojení spotřebitelů do budování značky, zvyšují její viditelnost na internetu a zejména sociálních sítích. Uživatelsky vytvořený obsah pak má u projektované cílové skupiny mnohem větší dopad, než obsah vytvořený uměle zadavatelem. I z toho důvodu je vhodně zvolený koncept a mechanika soutěže jen jedním z faktorů, který rozhoduje o úspěchu. Synergický efekt získávají spotřebitelské soutěže atraktivní podporou v místě prodeje a krátkodobými reklamními kampaněmi napříč vybranými komunikačními kanály.

Zkušenosti společnosti LOGIK s kompletním návrhem a realizací spotřebitelských soutěží „na klíč“ zajišťují naplnění cíle zadavatele jak v oblasti prodejů, tak v oblasti budování značky.

Stáhnout PDF (28 MB)

Komentáře jsou uzavřené

Získejte registraci domén s tld .online, .space, .store, .tech zdarma!
Stačí si k jedné z těchto domén vybrat hosting Plus nebo Mega a registraci domény od nás dostanete za 0 Kč!
Objednat