Direct mail ukáže možnosti LOGIKu

V Praze, 11. 3. 2015 – Společnost LOGIK spustí ve druhé polovině března direct mailovou B2B kampaň s názvem „Získejte čas na to, co máte rádi…“. Kampaň chce ukázat potenciálním zadavatelům kreativitu nástrojů tištěné reklamy a zároveň praktickým předmětem připomenout, že díky činnosti skupiny LOGIK jim zbyde čas na to, co mají rádi.

Hlavním sdělením kampaně je fakt, že unikátní kombinace služeb společnosti LOGIK dokáže marketingovým manažerům a nákupčím, zodpovědným za průběh reklamní kampaně, výrazně ušetřit čas a peníze. LOGIK v sobě totiž spojuje nejen služby tiskárny, ale i reklamní agentury, stejně jako vývojového a grafického studia. Díky zkušenostem pak dokáže prostředky tištěné komunikace využít maximálně efektivně.

„Uvědomujeme si, že lidem, zodpovědným za reklamní kampaně, zbývá stále méně času na to, co mají rádi. Často je to dané právě spoluprací s mnoha dodavateli, kteří dělají pouze dílčí činnosti v rámci jedné kampaně. V LOGIKu kampaň navrhneme s využitím optimálních prostředků, připravíme jednotlivé prvky a postaráme se o jejich bezproblémovou a rychlou výrobu s maximální cenovou efektivitou,“ říká Václav Loubek, marketing manager společnosti LOGIK.

Adresáti obdrží speciální zásilku v podobě fotorámečku, ve kterém bude zasunut personalizovaný dopis s hlavním sdělením. Hlavní prvek kampaně, fotorámeček, v rámci tohoto adresného mailingu slouží sekundárně i jako obálka obchodního psaní, a dopis jako adresní štítek pro distribuci. Cílem je deklarovat široké možnosti tiskových řešení, která mohou kromě hlavní funkcionality nabídnout další nestandardní benefity s vnímanou přidanou hodnotou jak pro zadavatele, tak pro příjemce této nejrozšířenější formy komunikačního mixu.

Pro kampaň je připravena i samostatná microsite www.casnasebe.cz, která umožňuje jednoduchým způsobem projevit zájem o osobní schůzku, případně i předem definovat okruh zájmu potenciální spolupráce v širokém portfoliu společnosti LOGIK (ofsetový tisk, digitální tisk, vývoj a realizace kartonových POS, krabic nebo v kompletním segmentu marketingové komunikace a grafických služeb).

Kampaň bude podpořena tiskovou inzercí, komunikačními aktivitami na webu a ucelenou PR kampaní. Svůj rámeček mohou samozřejmě získat i další zájemci, kteří si ho mohou společně s fotografií a osobní schůzkou domluvit přímo prostřednictvím uvedené microsite.

Připravena je i přesná metodika vyhodnocení efektivity kampaně. Autorem návrhu je marketingové oddělení společnosti LOGIK. Kompletní příprava a produkce kampaně probíhá in-house s využitím disponibilních prostředků a technologií společností. „Touto kampaní chceme demonstrovat naše schopnosti, které v praxi oceňuje již více než 15 % českých firem z Czech TOP 100, k čemuž se netradiční forma direct mailu skvěle hodí,“ popisuje Václav Loubek.

---KONEC---

Komentáře jsou uzavřené