Schwarzkopf Professional vyprodal vánoční balení díky obalu

V Praze, 18. 3. 2015 – Sada promo balení na předvánoční trh v sedmi zemích střední a východní Evropy, které pro značku Schwarzkopf Professional připravila společnost LOGIK, byla vyprodána během jednoho měsíce. Potvrdilo se, že produkt si jen na základě atraktivního obalu koupí plná čtvrtina veřejnosti, aniž by to předem měli v úmyslu.


Během promokampaně, plánované původně na období říjen až prosinec, se během několika týdnů v České republice, na Slovensku, Polsku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvatsku a Bosně a Hercegovině prodala všechna balení, připravená na předvánoční trh. To potvrzuje skutečnost, že dobře navržený obal s grafikou, atraktivní pro cílovou skupinu je velmi významným prvkem, který ovlivňuje nákupní chování v místě prodeje, kterým v tomto případě byla kadeřnictví a profesionální kosmetické salóny.

Úspěch každé kampaně se hodnotí na základě toho, jak se podařilo splnit stanovené cíle. V případě vánočních promobalení vlasové kosmetiky Schwarzkopf Professional se cíle, stanovené zadavatelem, podařilo výrazně překročit. Díky promyšlené strategii návrhu obalů a jejich atraktivnímu designu se podařilo speciální edici ve všech produktových řadách vyprodat doslova během pár týdnů. Daleko před plánovaným koncem kampaně.
Právě atraktivita speciálního promobalení jednotlivých značek z portfolia Schwarzkopf Professional stojí za úspěchem předvánoční kampaně společnosti Henkel. Podobu obalů připravila společnost LOGIK od konstrukce a designu až po tisk a logistiku.

„Prostřednictvím atraktivního obalu jsme chtěli komunikovat kvalitu produktu a budovat značku profesionální vlasové kosmetiky. Proto jsme potřebovali partnera, který problematice skutečně rozumí a není jen tiskárnou z dodaných dat. Společnost LOGIK nám dala přesně to, co jsme potřebovali – účinný návrh, vycházející ze znalosti chování zákazníků, funkční konstrukci, poutavou grafiku, kvalitní a rychlý tisk a v neposlední řadě i dopravu do našich regionálních skladů.“ říká Jaroslav Ďurkovský, Trade Marketing Manager CZ and SK, Henkel Beauty Care, Schwarzkopf Professional Czech Republic and Slovakia.

Společnost LOGIK v případě vánoční kampaně Schwarzkopf Professional realizovala design, konstrukci a tisk jednotlivých obalů pro komunikaci čtyř segmentů – značek Indola, BC, Osis a prémiových produktů Blondme, Miracle a Osis Session. Pro každý produkt vytvořila několik návrhů včetně řešení unikátních vnitřních lůžek. Všechny návrhy plně akceptovali požadavek klienta na snadný transport a logistiku.

„Obaly jsou naprosto zásadní prostředek komunikace v místě prodeje, zejména v exponovaných obdobích. Podle výzkumu Pelican Communications se až 27 procent žen a 19 procent mužů rozhodne pro spontánní nákup jen a pouze na základě toho, že se jim líbí obal výrobku,“ uvádí Václav Loubek, výkonný ředitel pražské tiskárny LOGIK. Díky komplexnímu přístupu společnosti LOGIK je výsledkem vydařené řešení promo kampaně, oceněné jak zadavatelem, tak konečnými spotřebiteli.

---KONEC---

Komentáře jsou uzavřené