![JAK ZABALIT VÁNOCE? JAK ZABALIT VÁNOCE?](https://log.cz/data/images/novinky/jak-zabalit-vanoce/0.jpg)
JAK ZABALIT VÁNOCE?
Zvažujete pro letošní Vánoce speciální vánoční balení vašich produktů? Nevíte, zda použít příbal jako dárek, atraktivní slevu, nebo jiný motivátor ke koupi? Zkuste se s námi poradit. S vánočním balením máme zkušenosti napříč různými obory.
Především o Vánocích roste prodej dárkových balíčků. I v průběhu roku ale mohou být vhodným doplňkovým sortimentem. Aby byl prodej dárkových balení produktů efektivní, je třeba věnovat čas promyšlení strategie a plánování a to my v LOGIKu samozřejmě víme. Mimo jiné je třeba vzít v úvahu znalost trendů a reflektovat cíle, které mají dárková balení splnit.
Nejčastěji se na dárkové balíčky zaměřují prodejci drogerie a kosmetiky, vitamínů a dalších doplňků stravy a také alkoholu.
Proč právě dárková balení?
- Hezký balíček buduje image značky u stávajících i budoucích zákazníků.
- Jednorázové navýšení prodejů.
- Touha zákazníka zkusit něco nového.
- Jiná skupina kupujících oproti prodejům v běžném roce.
Na co se zaměřit?
- Správný výběr produktů: musí být přijatelné pro kupujícího i obdarovaného, proto se většinou jedná o nejrozšířenější výrobky obecného charakteru.
- Cenová elasticita: vyjděme vstříc jak movitějším klientům, tak těm, kteří mají hlouběji do kapsy (dětem).
- Vnímaná hodnota dárkového balení: musí být jasná na první pohled.
- Posezonní výprodej: upouští se od „vánočního“ vzhledu, aby bylo možné nabídnout dárková balení i mimo sezonu.
- Na designu záleží: a to jak na úpravě dárkového balení, tak na vystavení v místě prodeje.
Hlavní koncepty dárkových balení na trhu potravinových doplňků
- 2 + 1 zdarma: jasně a rychle komunikovaná výhoda. Alternativou je komunikace typu „kúra na měsíc zdarma“ apod.
- Produkt navíc zdarma: nejčastěji kombinace zavedeného produktu plus produktu, který chce vlastník značky „protlačit“. Druhý produkt je často i v menším balení.
- Dárek zdarma: drobnost, která může rozhodovat, pokud je dobře zvolena. Každý rád dostane něco „zdarma“.
Úspěšnost dárkového balení tak závisí na více faktorech, jako jsou správná volba produktů, vhodný a rychle pochopitelný koncept, dobrá komunikace a podpora směrem ke konečnému zákazníkovi. Ve společnosti LOGIK máme s konceptem dárkových balení bohaté zkušenosti, a tak se na nás neváhejte obrátit. Vymyslíme, zařídíme a zrealizujeme vše za vás.
Napište nám:
print@log.cz
Volejte nám:
+420 270 004 398
![KRABIČKY JAKO EMENTÁL KRABIČKY JAKO EMENTÁL](https://log.cz/data/images/news/s_151.jpg)
KRABIČKY JAKO EMENTÁL
LOGIK vyrábí sběrné obaly pro ekologický projekt ECOCHEESE. Unikátní krabičky pro zpětný odběr…
![JE TO KRABIČKA, NEBO KABELKA? JE TO KRABIČKA, NEBO KABELKA?](https://log.cz/data/images/news/s_154.jpg)
JE TO KRABIČKA, NEBO KABELKA?
aneb blogerky dostaly originální dárek… Dárková balení svých produktů využívají výrobci nejen v…
![24 DÁRKŮ NIVEA 24 DÁRKŮ NIVEA](https://log.cz/data/images/news/s_156.jpg)
24 DÁRKŮ NIVEA
Klient: Beiersdorf Po úspěšném pilotním projektu adventního kalendáře NIVEA v loňském roce se…
![OBALY S VYŠŠÍ PŘIDANOU HODNOTOU JSOU IN OBALY S VYŠŠÍ PŘIDANOU HODNOTOU JSOU IN](https://log.cz/data/images/news/s_157.jpg)
OBALY S VYŠŠÍ PŘIDANOU HODNOTOU JSOU IN
Renomovaná výzkumná agentura Smithers Pira vydala svou tradiční zprávu o stavu polygrafického…
![Poznáte, že potřebujete redesign produktového obalu? Poznáte, že potřebujete redesign produktového obalu?](https://log.cz/data/images/news/s_242.jpg)
Poznáte, že potřebujete redesign produktového obalu?
Obalový design je dnes stejně důležitý jako produkt. Jak ale poznáte, že se váš produkt bude lépe…
LOGIK, S.R.O.
![](/data/images/home/MG_7190-web.jpeg)
Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.