JAK ZABALIT VÁNOCE?

dárkové balení, design

JAK ZABALIT VÁNOCE?

Zvažujete pro letošní Vánoce speciální vánoční balení vašich produktů? Nevíte, zda použít příbal jako dárek, atraktivní slevu, nebo jiný motivátor ke koupi? Zkuste se s námi poradit. S vánočním balením máme zkušenosti napříč různými obory.

Především o Vánocích roste prodej dárkových balíčků. I v průběhu roku ale mohou být vhodným doplňkovým sortimentem. Aby byl prodej dárkových balení produktů efektivní, je třeba věnovat čas promyšlení strategie a plánování a to my v LOGIKu samozřejmě víme. Mimo jiné je třeba vzít v úvahu znalost trendů a reflektovat cíle, které mají dárková balení splnit.

Nejčastěji se na dárkové balíčky zaměřují prodejci drogerie a kosmetiky, vitamínů a dalších doplňků stravy a také alkoholu. 

Proč právě dárková balení?
  • Hezký balíček buduje image značky u stávajících i budoucích zákazníků. 
  • Jednorázové navýšení prodejů.
  • Touha zákazníka zkusit něco nového.
  • Jiná skupina kupujících oproti prodejům v běžném roce.
Na co se zaměřit?
  • Správný výběr produktů: musí být přijatelné pro kupujícího i obdarovaného, proto se většinou jedná o nejrozšířenější výrobky obecného charakteru.
  • Cenová elasticita: vyjděme vstříc jak movitějším klientům, tak těm, kteří mají hlouběji do kapsy (dětem).
  • Vnímaná hodnota dárkového balení: musí být jasná na první pohled.
  • Posezonní výprodej: upouští se od „vánočního“ vzhledu, aby bylo možné nabídnout dárková balení i mimo sezonu.
  • Na designu záleží: a to jak na úpravě dárkového balení, tak na vystavení v místě prodeje.
Hlavní koncepty dárkových balení na trhu potravinových doplňků
  • 2 + 1 zdarma: jasně a rychle komunikovaná výhoda. Alternativou je komunikace typu „kúra na měsíc zdarma“ apod. 
  • Produkt navíc zdarma: nejčastěji kombinace zavedeného produktu plus produktu, který chce vlastník značky „protlačit“. Druhý produkt je často i v menším balení.
  • Dárek zdarma: drobnost, která může rozhodovat, pokud je dobře zvolena. Každý rád dostane něco „zdarma“.

Úspěšnost dárkového balení tak závisí na více faktorech, jako jsou správná volba produktů, vhodný a rychle pochopitelný koncept, dobrá komunikace a podpora směrem ke konečnému zákazníkovi. Ve společnosti LOGIK máme s konceptem dárkových balení bohaté zkušenosti, a tak se na nás neváhejte obrátit. Vymyslíme, zařídíme a zrealizujeme vše za vás.


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


KRABIČKY JAKO EMENTÁL

krabičky

KRABIČKY JAKO EMENTÁL

LOGIK vyrábí sběrné obaly pro ekologický projekt ECOCHEESE. Unikátní krabičky pro zpětný odběr…

více ›

JE TO KRABIČKA, NEBO KABELKA?

dárkové balení

JE TO KRABIČKA, NEBO KABELKA?

aneb blogerky dostaly originální dárek… Dárková balení svých produktů využívají výrobci nejen v…

více ›

24 DÁRKŮ NIVEA

adventní kalendář, konstrukce

24 DÁRKŮ NIVEA

Klient: Beiersdorf Po úspěšném pilotním projektu adventního kalendáře NIVEA v loňském roce se…

více ›

OBALY S VYŠŠÍ PŘIDANOU HODNOTOU JSOU IN

obaly

OBALY S VYŠŠÍ PŘIDANOU HODNOTOU JSOU IN

Renomovaná výzkumná agentura Smithers Pira vydala svou tradiční zprávu o stavu polygrafického…

více ›

LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC®a PEFC®.

TOP