WATCH.INK – VIRTUÁLNÍ REALITA LOGIKu

case study

WATCH.INK – VIRTUÁLNÍ REALITA LOGIKu

Na konci roku 2016 jsme navrhli a vyrobili netradiční platformu osobní zábavy, která byla také naším vánočním dárkem pro naše zákazníky. Jedná se o variaci na brýle pro virtuální realitu Google Cardboard. Pojďte se s námi na svět v roce 2017 podívat trochu jinak.

Co je vůbec Google Cardboard?

Projekt Google Cardboard představila firma Google na vývojářské konferenci v roce 2014 jako univerzální platformu pro dostupnou virtuální realitu. A co je nejlepší, dala veřejnosti k dispozici veškeré zdrojové informace, takže si každý může doma vyrobit brýle a užívat si světa ve 360stupňovém pohledu. Stačí k tomu v podstatě málo – kousek kartonu, dvě čočky a dva magnety. A samozřejmě mobilní telefon, který se do brýlí uchytí a jehož displej slouží jako zobrazovač.

Velkou výhodou je, že Google stanovil jasně daný standard a celý ekosystém pro virtuální realitu, takže nabízí i nástroje pro tvorbu a distribuci obsahu. Toho se hned chytili i velcí výrobci, zejména z řad čínských firem, a původně kartonový cardboard začali vyrábět i z plastů a dalších materiálů. Jak je to možné? Projekt Cardboard nijak nestanovuje materiály nutné pro výrobu. V rámci standardu jde jen o to, že výrobce, který přijde s nějakým originálním uchycením čoček, vytvoří prostřednictvím nástrojů Google profil právě pro své zařízení bez ohledu na to, z jakého materiálu je.

A to už se dostáváme k důvodům, které nás vedly k tomu, abychom našim klientům dali jako poděkování za spolupráci právě brýle Cardboard, které jsme ve stylu našich některých předchozích dárkových předmětů pojmenovali watch.ink. 

Rok 2016 jsme věnovali komunikaci s klienty prostřednictvím zajímavých, hravých a praktických dárků, které jsme sami navrhli, zkonstruovali a vyrobili. A právě Google Cardboard je jejich letošním vrcholem.

První důvod je nasnadě – když se něco jmenuje Cardboard, tedy karton, a karton je jedním z našich hlavních výrobních materiálů, musíme se o to zajímat.

Druhý důvod – rádi hledáme hranice toho, co jsme schopni z kartonu vlastními silami vyrobit, a Google Cardboard je pekelně složitá skládanka…

A konečně třetí důvod – kromě služeb tiskárny nabízíme i služby reklamní agentury, kde jsme vytvořili i vlastní virtuální video s „péefkem“, abychom klientům ukázali, co umíme.

Ptáte-li se, jak dlouho nám trvalo celou věc vymyslet, nakreslit a vyrobit, pak vězte, že jsme tento nápad zpracovávali už v prvních letních vedrech. Nechtěli jsme prostě jen objednat brýle ve firemních barvách z čínského e-shopu a tvářit se, že se jedná o náš produkt. Šli jsme skutečně od prvních nákresů přes tvorbu obsahu až k vlastní výrobě jak brýlí, tak krabiček. Jediné, co nepochází od nás, jsou čočky a magnety.

Samotný Google Cardboard je cestou k prakticky neomezenému obsahu poskytovanému třetími stranami. Existuje oficiální aplikace Cardboard, která v sobě skrývá především efektní 3D animace. Další obsah naleznete na YouTube po zadání kouzelného slova „360 degree video“. V tomto případě se jedná o videa natočená speciální kamerou tak, že se v brýlích můžete rozhlížet kolem dokola, třeba při cestě na horské dráze.

Právě díky profilům pro každé brýle je zajištěno, že se obsah přizpůsobí přesně těm, které máte na očích.


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI SOUTĚŽE

case study, agentura

JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI SOUTĚŽE

Význam spotřebitelských soutěží si ve společnosti LOGIK naplno uvědomujeme. Jsme schopni…

více ›

VÁNOCE V BALENÍ NIVEY

case study

VÁNOCE V BALENÍ NIVEY

Klient: Beiersdorf, spol. s r. o. Pro značku Nivea jsme vyvinuli, graficky zpracovali a…

více ›

DĚLÁME OBALY, KTERÉ FUNGUJÍ JAKO DIRECT MAIL

case study

DĚLÁME OBALY, KTERÉ FUNGUJÍ JAKO DIRECT MAIL

Ohlédnutí za rokem 2016  Chceme, aby naše komunikace se zákazníky dokonale prezentovala…

více ›

… VÁNOCE JSOU TADY!

case study

… VÁNOCE JSOU TADY!

Klient: Perfetti Van Melle Adventní kalendáře jsou úspěšným prodejním artiklem všech značek…

více ›

NA ZAČÁTKU BYL RUM…

case study

NA ZAČÁTKU BYL RUM…

„Než začnete jednat, naslouchejte. Předtím, než zareagujte, přemýšlejte.Než začnete utrácet,…

více ›

BUDOVÁNÍ HRAVÉ A VESELÉ ZNAČKY

case study, napsali o nás

BUDOVÁNÍ HRAVÉ A VESELÉ ZNAČKY

Klient: Perfetti Van Melle Cílem aktivace značky Chupa Chups bylo kreativním způsobem oslovit…

více ›

VÝVOJ A BUDOVÁNÍ OBCHODNÍ ZNAČKY

case study, napsali o nás

VÝVOJ A BUDOVÁNÍ OBCHODNÍ ZNAČKY

Úkol zněl jasně: navrhnout a vyvinout novou ambiciózní značku, která bude nabízet vlastní kolekce…

více ›

LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.

TOP