DÁRKOVÉ BALENÍ S PŘIDANOU HODNOTOU

reference

DÁRKOVÉ BALENÍ S PŘIDANOU HODNOTOU

Především o Vánocích roste prodej dárkových balíčků. I v průběhu roku ale mohou být vhodným doplňkovým sortimentem. Aby byl prodej dárkových balení produktů efektivní, je třeba věnovat čas promyšlení strategie a plánování a to my v LOGIKu samozřejmě víme. Mimo jiné je třeba vzít v úvahu znalost trendů a reflektovat cíle, které mají dárková balení splnit.

Nejčastěji se na dárkové balíčky zaměřují prodejci drogerie a kosmetiky, vitamínů a dalších doplňků stravy a také alkoholu.

Proč právě dárková balení?

– Hezký balíček buduje image značky u stávajících i budoucích zákazníků.

– Jednorázové navýšení prodejů.

– Touha zákazníka zkusit něco nového.

– Jiná skupina kupujících oproti prodejům v běžném roce.

Na co se zaměřit?

– Správný výběr produktů: musí být přijatelné pro kupujícího i obdarovaného, proto se většinou jedná o nejrozšířenější výrobky obecného charakteru.

– Cenová elasticita: vyjděme vstříc jak movitějším klientům, tak těm, kteří mají hlouběji do kapsy (dětem).

– Vnímaná hodnota dárkového balení: musí být jasná na první pohled.

– Posezonní výprodej: upouští se od „vánočního“ vzhledu, aby bylo možné dárková balení nabídnout i mimo sezonu.

– Na designu záleží: a to jak na úpravě dárkového balení, tak na vystavení v místě prodeje.

Hlavní koncepty dárkových balení na trhu potravinových doplňků

2 + 1 zdarma: jasně a rychle komunikovaná výhoda. Alternativou je komunikace typu „kúra na měsíc zdarma“ apod.

Produkt navíc zdarma: nejčastěji kombinace zavedeného produktu plus produktu, který chce vlastník značky „protlačit“. Druhý produkt je často i v menším balení.

Dárek zdarma: drobnost, která může rozhodovat, pokud je dobře zvolena. Každý rád dostane něco „zdarma“.

Úspěšnost dárkového balení tak závisí na více faktorech, jako jsou správná volba produktů, vhodný a rychle pochopitelný koncept, dobrá komunikace a podpora směrem ke konečnému zákazníkovi. Vymyslíme, zařídíme a zrealizujeme vše.


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


SETKÁNÍ V.I.P. V SAMECHOVĚ

reference, event

SETKÁNÍ V.I.P. V SAMECHOVĚ

Klient: UNIQA pojišťovna, a. s. Mezi projekty marketingové a reklamní agentury společnosti LOGIK…

více ›

„ESPECIÁLNÍ“ BALENÍ: HAVANA CLUB ESPECIAL

reference

„ESPECIÁLNÍ“ BALENÍ: HAVANA CLUB ESPECIAL

Dárková balení prémiových alkoholických nápojů často sází na osvědčený recept přibalených…

více ›

NAŠI ZÁKAZNÍCI

reference

NAŠI ZÁKAZNÍCI

V posledních dvou letech jsme realizovali řadu rozsáhlých a úspěšných zakázek pro významné české…

více ›

PRÁCE PRO ZNAČKU JACK DANIEL’S JE RADOST

reference

PRÁCE PRO ZNAČKU JACK DANIEL’S JE RADOST

O materiály podpory prodeje značek rodiny Jack Daniel’s se ve společnosti Brown-Forman Czech…

více ›

OBALY SCHWARZKOPF PROFESSIONAL 2015

reference

OBALY SCHWARZKOPF PROFESSIONAL 2015

Klient: Henkel Už druhý rok za sebou připravovala společnost LOGIK od prvotních návrhů až po…

více ›

Perfetti van Melle

reference

Perfetti van Melle

„Kampaň Chupa Chups do škol, kterou pro nás připravila a také po technické stránce…

více ›

VYPRODALI DÍKY OBALU

reference, case study

VYPRODALI DÍKY OBALU

Klient: Henkel – Schwarzkopf Professional  Sada promo balení na předvánoční trh v sedmi…

více ›

PAPÍR DĚLÁ VÁNOCE

reference, napsali o nás

PAPÍR DĚLÁ VÁNOCE

MARKETING & MEDIA 41/2015 Podzim je v tiskárnách vánoční období. Připravujeme nejen…

více ›

LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC®a PEFC®.

TOP