VYPRODALI DÍKY OBALU

reference, case study

VYPRODALI DÍKY OBALU

Klient: Henkel – Schwarzkopf Professional 

Sada promo balení na předvánoční trh v sedmi zemích střední a východní Evropy, kterou pro značku Schwarzkopf Professional připravila společnost LOGIK, byla vyprodána během jednoho měsíce. Potvrdilo se, že produkt si jen na základě atraktivního obalu koupí plná čtvrtina veřejnosti, aniž by to předem měla v úmyslu.

Během promo kampaně, plánované původně na období říjen až prosinec, se během několika týdnů v České republice, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvatsku a Bosně a Hercegovině prodala všechna balení připravená pro předvánoční trh. To potvrzuje skutečnost, že dobře navržený obal s grafikou atraktivní pro cílovou skupinu je velmi významným prvkem, který ovlivňuje nákupní chování v místě prodeje. Tím byly v tomto případě kadeřnictví a profesionální kosmetické salony.

Úspěch každé kampaně se hodnotí na základě toho, jak se podařilo splnit stanovené cíle

V případě vánočních promo balení vlasové kosmetiky Schwarzkopf Professional se cíle stanovené zadavatelem podařilo výrazně překročit. Díky promyšlené strategii návrhu obalů a jejich atraktivnímu designu se povedlo speciální edici ve všech produktových řadách vyprodat doslova během pár týdnů, dlouho před plánovaným koncem kampaně. 

Právě atraktivita speciálního promo balení jednotlivých značek z portfolia Schwarzkopf Professional stojí za úspěchem předvánoční kampaně společnosti Henkel. Podobu obalů připravila společnost LOGIK od konstrukce a designu až po tisk a logistiku.

„Prostřednictvím atraktivního obalu jsme chtěli komunikovat kvalitu produktu a budovat značku profesionální vlasové kosmetiky. Proto jsme potřebovali partnera, který problematice skutečně rozumí a není jen tiskárnou z dodaných dat. Společnost LOGIK nám dala přesně to, co jsme potřebovali – účinný návrh vycházející ze znalosti chování zákazníků, funkční konstrukci, poutavou grafiku, kvalitní a rychlý tisk a v neposlední řadě i dopravu do našich regionálních skladů.“
Jaroslav Ďurkovský, trade marketing manager CZ and SK, Henkel Beauty Care, Schwarzkopf Professional Czech Republic and Slovakia

LOGIK v případě vánoční kampaně Schwarzkopf Professional realizoval design, konstrukci a tisk jednotlivých obalů pro komunikaci čtyř segmentů – značek Indola, BC, Osis a prémiových produktů Blondme, Miracle a Osis Session. Pro každý produkt realizoval několik návrhů včetně řešení unikátních vnitřních lůžek. Všechny návrhy plně akceptovaly požadavek klienta na snadný transport a logistiku.

Obaly jsou naprosto zásadní prostředek komunikace v místě prodeje, zejména v exponovaných obdobích. Podle výzkumu Pelican Communications se až 27 procent žen a 19 procent mužů rozhodne pro spontánní nákup pouze na základě toho, že se jim líbí obal výrobku. Díky komplexnímu přístupu společnosti LOGIK je výsledkem vydařené řešení promo kampaně oceněné jak zadavatelem, tak konečnými spotřebiteli.


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


SETKÁNÍ V.I.P. V SAMECHOVĚ

reference, event

SETKÁNÍ V.I.P. V SAMECHOVĚ

Klient: UNIQA pojišťovna, a. s. Mezi projekty marketingové a reklamní agentury společnosti LOGIK…

více ›

DÁRKOVÉ BALENÍ S PŘIDANOU HODNOTOU

reference

DÁRKOVÉ BALENÍ S PŘIDANOU HODNOTOU

Především o Vánocích roste prodej dárkových balíčků. I v průběhu roku ale mohou být vhodným…

více ›

„ESPECIÁLNÍ“ BALENÍ: HAVANA CLUB ESPECIAL

reference

„ESPECIÁLNÍ“ BALENÍ: HAVANA CLUB ESPECIAL

Dárková balení prémiových alkoholických nápojů často sází na osvědčený recept přibalených…

více ›

NAŠI ZÁKAZNÍCI

reference

NAŠI ZÁKAZNÍCI

V posledních dvou letech jsme realizovali řadu rozsáhlých a úspěšných zakázek pro významné české…

více ›

PRÁCE PRO ZNAČKU JACK DANIEL’S JE RADOST

reference

PRÁCE PRO ZNAČKU JACK DANIEL’S JE RADOST

O materiály podpory prodeje značek rodiny Jack Daniel’s se ve společnosti Brown-Forman Czech…

více ›

OBALY SCHWARZKOPF PROFESSIONAL 2015

reference

OBALY SCHWARZKOPF PROFESSIONAL 2015

Klient: Henkel Už druhý rok za sebou připravovala společnost LOGIK od prvotních návrhů až po…

více ›

Perfetti van Melle

reference

Perfetti van Melle

„Kampaň Chupa Chups do škol, kterou pro nás připravila a také po technické stránce…

více ›

PAPÍR DĚLÁ VÁNOCE

reference, napsali o nás

PAPÍR DĚLÁ VÁNOCE

MARKETING & MEDIA 41/2015 Podzim je v tiskárnách vánoční období. Připravujeme nejen…

více ›

LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC®a PEFC®.

TOP