reference

PRÁCE PRO ZNAČKU JACK DANIEL’S JE RADOST

O materiály podpory prodeje značek rodiny Jack Daniel’s se ve společnosti Brown-Forman Czech Republic stará Gabriela Stehlíková. Položili jsme jí několik otázek ohledně práce pro legendární značku.



Promobalení pro značku Jack Daniel’s se vyznačují prémiovým zpracováním s využitím pokročilých možností tisku a výsekových technologií. Co je důvodem, že berete funkci obalů takto vážně a zodpovědně?

Jack Daniel’s je prémiový produkt, a tak i jakékoli promoční materiály, včetně obalových, by měly atribut prémiovosti splňovat. Materiál použitý na dárkové krabičky by měl být nejen plně funkční z hlediska pevnosti, ale měl by být i pokud možno jednoduše likvidovatelný s ohledem na životní prostředí. Vysoké požadavky na materiál tedy vyplývají i z naší snahy materiál již nelaminovat a do výsekových oken již nepoužívat žádnou plastovou fólii. Ve finále to ocení i koncový zákazník, který přesně vidí, co daná dárkovka obsahuje, a může si na přidanou hodnotu doslova sáhnout (ať už je k produktu Jack Daniel’s přibalena sklenička, nebo tričko – v případě narozeninové kampaně).

Jack Daniel’s je značka plná příběhů. Který je váš nejoblíbenější?

Mám ráda ten nejtragičtější… „Jednou, bylo to v roce 1906, přišel Jack Daniel do práce velmi brzy ráno a potřeboval si něco vzít ze svého trezoru. Bohužel si úplně přesně nepamatoval číselnou kombinaci k jeho otevření. Párkrát tedy zkusil trezor otevřít, ale nepodařilo se. A jelikož nebylo koho se na kód zeptat – v kanceláři ještě nikdo nebyl – a pan Jack byl značně prchlivé povahy, vzteky trezor nakopl (nutno zmínit, že to byl velký kovový stojící trezor) a ošklivě si při tom poranil palec u nohy. Rána na palci mu později začala hnisat a bohužel vedla k tomu, že pan Jack Daniel umírá na otravu krve…“ Ponaučení, které si z tohoto tragického příběhu máme vzít, zní: „Nikdy nechoďte do práce moc brzo!“

Proč vás baví práce pro značku Jack Daniel’s?

Protože Jack Daniel’s je značka, která má silný příběh, je autentická, svá, na nic si nehraje – je to prostě Jack! A pro mne to je srdeční záležitost a velká výzva. V dnešní zrychlené době a na trhu, který je silně cenově orientován, je radost pracovat pro značku, která si v základních hodnotách nenechá nic diktovat a dává přednost kvalitě před kvantitou. Na poli propagačních materiálů, které pro značku Jack Daniel’s vyrábíme a kde jsou kvalita a cena v přímé úměře, to platí dvojnásob. Těší mě, že mohu to, jak se značka prezentuje, přímo podpořit a ovlivnit. Ne vždy je samozřejmě cesta kvality na úkor nárůstu ceny jednoduchá, ale jak by řekli v Lynchburgu – máme na výběr, vždy existuje nějaká lehčí cesta… A my ji s radostí přenecháme naší konkurenci.

Čeho si ceníte na spolupráci se společností LOGIK?

Především výsledků. Ať už se jedná o obaly, stojany, nebo další POSM, dostaneme vždy perfektní výsledek.

Brown-Forman je jedním z hlavních světových výrobců a distributorů vysoce kvalitních prémiových destilátů a vín (zal. v roce 1870 Georgem Garvinem Brownem v Louisville ve státě Kentucky). Původní značkou byla Old Forester Kentucky Straight Bourbon Whisky, což byl první lahvovaný bourbon, dodnes je jednou ze značek společnosti Brown-Forman. V České republice působí pobočka Brown-Forman Czechia. Zastupuje zde nejen vlastní značky, ale působí i jako dovozce dalších produktů. Její portfolio tvoří vedle Jack Daniel’s Tennessee Whiskey například Finlandia Vodka, Southern Comfort nebo Tequilla Pepe Lopez či Herradura.


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


SETKÁNÍ V.I.P. V SAMECHOVĚ

reference, event

SETKÁNÍ V.I.P. V SAMECHOVĚ

Klient: UNIQA pojišťovna, a. s. Mezi projekty marketingové a reklamní agentury společnosti LOGIK…

více ›

DÁRKOVÉ BALENÍ S PŘIDANOU HODNOTOU

reference

DÁRKOVÉ BALENÍ S PŘIDANOU HODNOTOU

Především o Vánocích roste prodej dárkových balíčků. I v průběhu roku ale mohou být vhodným…

více ›

„ESPECIÁLNÍ“ BALENÍ: HAVANA CLUB ESPECIAL

reference

„ESPECIÁLNÍ“ BALENÍ: HAVANA CLUB ESPECIAL

Dárková balení prémiových alkoholických nápojů často sází na osvědčený recept přibalených…

více ›

NAŠI ZÁKAZNÍCI

reference

NAŠI ZÁKAZNÍCI

V posledních dvou letech jsme realizovali řadu rozsáhlých a úspěšných zakázek pro významné české…

více ›

OBALY SCHWARZKOPF PROFESSIONAL 2015

reference

OBALY SCHWARZKOPF PROFESSIONAL 2015

Klient: Henkel Už druhý rok za sebou připravovala společnost LOGIK od prvotních návrhů až po…

více ›

Perfetti van Melle

reference

Perfetti van Melle

„Kampaň Chupa Chups do škol, kterou pro nás připravila a také po technické stránce…

více ›

VYPRODALI DÍKY OBALU

reference, case study

VYPRODALI DÍKY OBALU

Klient: Henkel – Schwarzkopf Professional  Sada promo balení na předvánoční trh v sedmi…

více ›

PAPÍR DĚLÁ VÁNOCE

reference, napsali o nás

PAPÍR DĚLÁ VÁNOCE

MARKETING & MEDIA 41/2015 Podzim je v tiskárnách vánoční období. Připravujeme nejen…

více ›

LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC®a PEFC®.

TOP