case study

DĚLÁME OBALY, KTERÉ FUNGUJÍ JAKO DIRECT MAIL

Ohlédnutí za rokem 2016 

Chceme, aby naše komunikace se zákazníky dokonale prezentovala filozofii společnosti LOGIK, vyjádřenou firemním claimem Chtějte víc od své tiskárny.

Chceme příjemce potěšit, pobavit a ukázat jim, co umíme. Prostě přijít s něčím, co má přidanou hodnotu pro toho, po kom žádáme, aby se alespoň chvilku věnoval naší reklamě. Proto jsme se rozhodli opustit tradiční reklamní kanály, třeba inzerci v časopisech, a vsadit na osobní komunikaci v podobě direct mailu.

Direct mailing s vnímanou přidanou hodnotou představuje pro nás i naše zákazníky způsob, jak zajímavou cestou oslovit široké spektrum příjemců s optimálními náklady. Atraktivní nápad, kompletní přípravu a realizaci ve špičkovém provedení můžeme zajistit i pro vaše marketingové záměry.

Oceněný kalendář…

Stolní kalendář na rok 2016 sloužil na přelomu roku jako naše firemní PF. Ve spolupráci s grafiky a konstruktéry vzniklo několik kreativních konceptů, z nichž zvítězil stolní kalendář v krabičce. 

Jednotlivým měsíčním kartám jsme dali netradiční design, který demonstruje naše schopnosti v oblasti výseku. Jejich zadní strana zároveň informuje o jednotlivých produktech společnosti LOGIK. Design karet počítá i s možností jejich zavěšení na zeď, nicméně primární využití je na stolech s měsíční výměnou jednotlivých karet. K tomu je uzpůsobena i konstrukce dárkového balení, kdy se plochá krabice jednoduchým pohybem změní ve stojan pro kalendář. Povrchová úprava demonstruje zušlechťovací techniky používané v polygrafii.

Zjednodušeně řečeno, primárně jsme komunikovali výrobu kalendářů, ale sekundárně i ostatní naše produkty, tiskařské dovednosti a vybavení, schopnosti konstrukce, designu a marketingové a reklamní agentury.

Direct mail LOGIKu – celoroční kalendář, který se dá použít jako stolní i jako nástěnný

To ocenila i porota prestižní soutěže Kalendář roku, pořádané pod záštitou Ministerstva kultury ČR. V soutěži jsme za naše firemní PF/kalendář LOGIK 2016 obdrželi první cenu v kategorii polygrafické zpracování jako kalendář, který nejlépe ze všech přihlášených využívá potenciálu tisku a zušlechťování tiskovin. Zkrátka jsme byli oceněni za nejlepší tiskařskou práci. A toto ocenění nás obzvlášť těší, protože náš kalendář není jen kalendář, ale i ukázka toho, co umíme navrhnout, zkonstruovat a vyrobit.

K jaru bezesporu patří rozkvetlé květiny

Proto byl jarní direct mail společnosti LOGIK postaven na myšlence předat našim klientům právě rozkvetlou květinu. Ale opět jsme se to rozhodli pojmout trochu hravě, aby vynikl vliv kvalitního polygrafického vybavení a schopnosti ho využít tak, aby naše produkty přinášely klientům skutečný měřitelný účinek.

Koncem března 2016 obdrželi stávající i potenciální zákazníci s příchodem jara stylizovanou krabici, v níž byla usazena kartonová květina v květináči, který zároveň sloužil jako prostor pro informace o společnosti LOGIK. Aby byla radost z jara ještě větší, konstrukci celého setu jsme navrhli záměrně tak, aby při snaze vytáhnout květinu z krabice šla ven jen květina a odhalil se tak vnitřní prostor květináče, který skrýval vynikající čokoládové bonbony.

Direct mail LOGIKu – květináč/bonboniéra spr.ink

Specifikem tohoto direct mailu byla logistika. Vzhledem k panujícím teplým dnům, sezonnosti a dalším faktorům bylo třeba celou zásilku, zhruba 500 ks, rozvézt k našim klientům během jediného dne. A ještě jedna věc – během kompletace nedošlo k žádným ztrátám na počtu kusů. Naši pracovníci ve výrobě jsou stoprocentní profesionálové.

Letní sezonu 2016 zahájila tematická sada na grilování

To je pro polygrafický závod poměrně jednoduchý výrobek, spočívající v ořezu materiálu zvaného atika, a jeho laminaci potištěnou samolepkou. My jsme ale opět chtěli něco víc. Na jednu stranu jsme tak natiskli prostírání, na druhou pak přišly fragmenty herního pole pro hru Člověče, nezlob se! Vyrobili jsme si i figurky, podtácky a kompletně celou krabici. Prostě jsme chtěli, aby si naši zákazníci prodloužili společné chvíle při grilování daleko za dobu, kdy dojedí poslední bavorskou klobásku či šťavnatý steak.

Direct mail LOGIKu – 2 v 1 (desková hra a prostírání)

Právě na grilovací sadě jsme si vyzkoušeli návrh, výrobu a kompletaci komplexních sad, která se nám následně hodila pro další realizace. Grilovací sadu jsme vyrobili celou vlastními silami. To jediné, co nepocházelo z výrobních strojů a personálního zázemí společnosti LOGIK, byla dřevěná hrací kostka. Tu jedinou jsme museli objednat u externího dodavatele.

Virtuální realita jako direct mail

A to už se dostáváme k vrcholu komunikace v roce 2016 – brýlím pro virtuální realitu Google Cardboard. Ty jsme ve stylu našich některých předchozích dárkových předmětů pojmenovali watch.ink. 

Když se něco jmenuje Cardboard, tedy karton, a karton je jedním z našich hlavních výrobních materiálů, musíme se o to zajímat. Rádi hledáme hranice toho, co jsme schopni z kartonu vlastními silami vyrobit, a Google Cardboard je pekelně složitá skládanka…

Direct mail LOGIKu – watch.ink

Naše filozofie

Vždy, když pracujeme na kreativním návrhu tiskovin pro našeho klienta, zejména obalů a nástrojů in-store komunikace, chceme kromě splnění zadání vložit do produktu i sekundární účel. A snažíme se to ukázat i prostřednictvím našich direct mailů, které si během posledních měsíců nacházejí oblibu u našich stávajících i potenciálních zákazníků. Ale také sbírají ocenění v prestižních soutěžích.


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI SOUTĚŽE

case study, agentura

JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI SOUTĚŽE

Význam spotřebitelských soutěží si ve společnosti LOGIK naplno uvědomujeme. Jsme schopni…

více ›

VÁNOCE V BALENÍ NIVEY

case study

VÁNOCE V BALENÍ NIVEY

Klient: Beiersdorf, spol. s r. o. Pro značku Nivea jsme vyvinuli, graficky zpracovali a…

více ›

… VÁNOCE JSOU TADY!

case study

… VÁNOCE JSOU TADY!

Klient: Perfetti Van Melle Adventní kalendáře jsou úspěšným prodejním artiklem všech značek…

více ›

WATCH.INK – VIRTUÁLNÍ REALITA LOGIKu

case study

WATCH.INK – VIRTUÁLNÍ REALITA LOGIKu

Na konci roku 2016 jsme navrhli a vyrobili netradiční platformu osobní zábavy, která byla také…

více ›

NA ZAČÁTKU BYL RUM…

case study

NA ZAČÁTKU BYL RUM…

„Než začnete jednat, naslouchejte. Předtím, než zareagujte, přemýšlejte.Než začnete utrácet,…

více ›

BUDOVÁNÍ HRAVÉ A VESELÉ ZNAČKY

case study, napsali o nás

BUDOVÁNÍ HRAVÉ A VESELÉ ZNAČKY

Klient: Perfetti Van Melle Cílem aktivace značky Chupa Chups bylo kreativním způsobem oslovit…

více ›

VÝVOJ A BUDOVÁNÍ OBCHODNÍ ZNAČKY

case study, napsali o nás

VÝVOJ A BUDOVÁNÍ OBCHODNÍ ZNAČKY

Úkol zněl jasně: navrhnout a vyvinout novou ambiciózní značku, která bude nabízet vlastní kolekce…

více ›

LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.

TOP