case study, agentura

JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI SOUTĚŽE

Význam spotřebitelských soutěží si ve společnosti LOGIK naplno uvědomujeme. Jsme schopni připravit nejen koncept a mechaniku soutěží, ale i kompletně zastřešit jejich vývoj a realizaci ve všech požadovaných oblastech.

Podstatou je odměnit zákazníky za AKCI

Na základě našich zkušeností a úzké spolupráce s klientem vždy vybereme odpovídající nástroje podpory spotřebitelských soutěží. Připravíme kompletní tištěnou podporu prodeje, microsite a mobilní aplikace, ale také správu průběhu soutěže a distribuci výher. Výhodou společnosti LOGIK je koncentrace všech služeb pod jednou střechou, díky které klient získá mnohem víc než v klasické reklamní agentuře.

Spotřebitelská soutěž značky Dr. Oetker – RISTORANTE

Kompletní vývoj a realizace kampaně na území České a Slovenské republiky pro lídra na trhu v oblasti mrazených pizz. Multikanálová soutěž (web + SMS) byla založená na výkonnostní mechanice s cílem podpořit prodej značky v podzimních měsících o více než 20 %.

Soutěž byla komunikována na obalech pizzy s umístěním unikátních kódů na rubovou stranu obalu, sekundárně byla pro podporu povědomí použita internetová kampaň, tisková inzerce a POS materiály v síti Tesco, Globus a dalších nadnárodních řetězcích.

Celkový výsledek: Soutěž patří mezi nejúspěšnější kampaně posledních let. Z hlediska počtu účastníků a vložených soutěžních kódů významně překonala cíle zadavatele.

Spotřebitelská soutěž Dr. Oetker – GUSEPPE

Vývoj a realizace nízkonákladové kampaně na území České a Slovenské republiky pro novou recepturu pizzy amerického typu. Kreativní vícekolová soutěž, ve které v každém kole získávali odměny účastníci s nejlepšími slogany na téma Guseppe. Cílem kampaně bylo podpořit povědomí o značce a jejích benefitech.

Soutěž byla komunikována na obalech pizzy formou doplňkové samolepky. Pro kampaň byla vytvořena atraktivní microsite, kde se mohl účastník inspirovat již navrženými slogany, které se zde zobrazovaly v nekonečné smyčce „na post-itu“. Pro soutěž byl připraven atraktivní spořič obrazovky použitý jako základní (garantovaná) výhra.

Celkový výsledek: Promo akce rozehrála okolo značky Guseppe zajímavý příběh a dala zadavateli mimořádnou příležitost se značkou dále pracovat a vytěžit výstupy ze soutěže napříč různými komunikačními nástroji. 

Promo akce pro značku MENTOS

Vývoj a realizace kampaně na území České a Slovenské republiky pro značku Mentos. Soutěž s využitím webového rozhraní (optimalizovaného i pro MT a tablety).

Zajímavá výkonnostní mechanika byla navázaná na kontrolu realizovaných nákupů z účtenky, kterou jsme použili jako první na území ČR a SR. Soutěž spočívala ve sbírání bodů a jejich výměně za preferovanou odměnu. Komunikace proběhla prostřednictvím POS materiálů, online kampaně, tiskové inzerce atd.

Celkový výsledek: Dodali jsme zcela nový soutěžní koncept v oblasti výkonnostní mechaniky, kdy není nutné umisťovat kódy na výrobky, a přesto lze zachovat vysokou míru ověření realizovaného nákupu.

Spotřebitelská soutěž Avène – Pierre Fabre

Vývoj a realizace kampaně na území České a Slovenské republiky pro společnost Pierre Fabre a renomovanou kosmetickou značku Avène. Dvoukolová www soutěž s dvoustupňovou úrovní výhry. Prvních 1 000 registrovaných účastníků mělo garantovanou výhru a v každém kole byla hlavní výhra udělena za nejpřesnější odpověď na tipovací otázku. V soutěži byl použit systém unikátních kódů umístěných na samolepce pod stírací vrstvou.

Šlo o nízkonákladovou soutěž podporovanou atraktivní sérií POS materiálů v partnerských lékárnách, speciálními límečky a kravatami na výrobcích a koncentrovanou online kampaní.

Celkový výsledek: Tato nízkonákladová soutěž byla realizována na specifickém trhu lékáren. Použité unikátní kódy nezatížily vývoj obalu. Výstupem soutěže byla zejména tvorba databáze pro následné využití v rámci O2O komunikace a v současnosti realizovaného věrnostního a bonusového programu.

Spotřebitelská soutěž Chupa Chups

Vývoj a realizace kampaně na území České a Slovenské republiky pro portfolio značky Chupa Chups. Kombinovaná soutěž (SMS + web) s dvoustupňovou úrovní výhry. Základní (denní) výhry byly rozdělovány na základě mechaniky „každé x-té přihlášení vyhrává“. Hlavní výhry byly přiděleny nejpřesnějšímu tipu na soutěžní otázku.

V rámci komunikace byla plně využita synergie s premiérou filmu Tučňáci z Madagaskaru v českých a slovenských kinech.

Celkový výsledek: Atraktivní soutěž se zajímavou podporou napříč vybranými komunikačními kanály (POS, tisková inzerce, online, kinoreklama, speciální promo aktivity ve vybraných řetězcích a sítích čerpacích stanic).

Spotřebitelská soutěž Revital

Vývoj a realizace nízkonákladové kampaně na území České a Slovenské republiky pro řadu vitamínů Revital The Simpsons (společnost Vitar).

Webová soutěž byla připravena na základě výstupů a case study ze soutěže Mentos 2014, kde se osvědčil systém ověřování nákupu bez nutnosti umisťovat na produkty unikátní kód. Soutěž byla rozdělena do devíti měsíčních kol. Za tři ověřené nákupy vitamínů získali účastníci možnost vybrat si garantovanou odměnu (klíčenku The Simpsons). V každém kole získali tři účastníci s nejpřesnějším tipem hlavní výhru (kvalitní tablet Samsung).

Soutěž probíhala v lékárnách a dalších specializovaných prodejnách. Podpora byla pouze přes POS materiály na prodejní ploše a částečně motivované pracovníky prodejen.

Celkový výsledek: Spotřebitelsky atraktivní nízkonákladová soutěž s cílem podpořit povědomí o značce, prodej a vyjednávací pozici ve vztahu k nezávislým lékárnám.

Spotřebitelská soutěž Chupa Chups do škol

Připravili jsme netradiční kreativní soutěž pro třídní kolektivy základních a středních škol. Zvlášť pro Českou republiku a zvlášť pro Slovensko byla připravena samostatná soutěž s odlišnou grafikou a výhrami.

Šlo o kreativní výzvu, ve které byly soutěžní porotou hodnoceny plakáty z obalů produktů Chupa Chups na vybrané téma. Vítězná třída vyhrála koncert popové hvězdy pro celou školu společně s penězi na vybavení tělocvičny a hodnotný třídní výlet dle vlastní volby.

Soutěž se speciální podporou proběhla přímo na školách včetně adresného mailingu na ředitele škol, umístění posterů na školách, online formátů a TV spotů na speciálních školních kanálech atd.

Celkový výsledek: Reakce ze strany studentů i učitelů společně s relativně velkým počtem registrací do soutěže a vysokou mírou návštěvnosti stránek naplnily cíle definované zadavatelem.

„Tailor made“ soutěž Chupa Chups

Realizace nízkonákladové soutěže v partnerském řetězci Albert. Akce probíhala 14 dnů v síti 91 hypermarketů. Šlo o velmi jednoduchou mechaniku se stíracími losy, které šlo získat po označení účtenky s nákupem produktů Chupa Chups v informačním centru. 

Soutěž měla mimořádnou podporou na prodejní ploše partnera a v rámci jeho komunikačního prostoru (vlastní leták, web, partnerské servery). Soutěž využila synergii s hlavní kampaní značky, probíhající ve stejném termínu.

Celkový výsledek: Jednoduchá a nízkonákladová soutěž, která byla nasazena včetně vývoje grafiky a tisku v průběhu pouhých čtyř týdnů. Soutěž využila synergii se souběžností s hlavní kampaní.

Spotřebitelské soutěže v nejrůznějších podobách jsou důležitým prvkem nejen v podpoře prodeje

Soutěže v krátkodobém časovém horizontu pomáhají zvýšit prodej promovaného produktu, nicméně vhodná soutěž má daleko širší přesah nad rámec prodejního místa.

Soutěže jsou nástrojem, který je sám o sobě schopen generovat obsah pro další komunikační kanály. Slouží pro aktivní zapojení spotřebitelů do budování značky, zvyšují její viditelnost na internetu a zejména sociálních sítích. Uživatelsky vytvořený obsah pak má u projektované cílové skupiny mnohem větší dopad než obsah uměle vytvořený zadavatelem.

Vhodně zvolený koncept a mechanika soutěže 

Oba přístupy jsou jen jedněmi z faktorů, které rozhodují o úspěchu. Synergický efekt získávají spotřebitelské soutěže atraktivní podporou v místě prodeje a krátkodobými reklamními kampaněmi napříč vybranými komunikačními kanály. Zkušenosti společnosti LOGIK s kompletním návrhem a realizací spotřebitelských soutěží „na klíč“ zajišťují naplnění cíle zadavatele jak v oblasti prodejů, tak v oblasti budování značky.


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


VÁNOCE V BALENÍ NIVEY

case study

VÁNOCE V BALENÍ NIVEY

Klient: Beiersdorf, spol. s r. o. Pro značku Nivea jsme vyvinuli, graficky zpracovali a…

více ›

DĚLÁME OBALY, KTERÉ FUNGUJÍ JAKO DIRECT MAIL

case study

DĚLÁME OBALY, KTERÉ FUNGUJÍ JAKO DIRECT MAIL

Ohlédnutí za rokem 2016  Chceme, aby naše komunikace se zákazníky dokonale prezentovala…

více ›

… VÁNOCE JSOU TADY!

case study

… VÁNOCE JSOU TADY!

Klient: Perfetti Van Melle Adventní kalendáře jsou úspěšným prodejním artiklem všech značek…

více ›

WATCH.INK – VIRTUÁLNÍ REALITA LOGIKu

case study

WATCH.INK – VIRTUÁLNÍ REALITA LOGIKu

Na konci roku 2016 jsme navrhli a vyrobili netradiční platformu osobní zábavy, která byla také…

více ›

NA ZAČÁTKU BYL RUM…

case study

NA ZAČÁTKU BYL RUM…

„Než začnete jednat, naslouchejte. Předtím, než zareagujte, přemýšlejte.Než začnete utrácet,…

více ›

BUDOVÁNÍ HRAVÉ A VESELÉ ZNAČKY

case study, napsali o nás

BUDOVÁNÍ HRAVÉ A VESELÉ ZNAČKY

Klient: Perfetti Van Melle Cílem aktivace značky Chupa Chups bylo kreativním způsobem oslovit…

více ›

VÝVOJ A BUDOVÁNÍ OBCHODNÍ ZNAČKY

case study, napsali o nás

VÝVOJ A BUDOVÁNÍ OBCHODNÍ ZNAČKY

Úkol zněl jasně: navrhnout a vyvinout novou ambiciózní značku, která bude nabízet vlastní kolekce…

více ›

LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC®a PEFC®.

TOP