case study

NA ZAČÁTKU BYL RUM…

„Než začnete jednat, naslouchejte. Předtím, než zareagujte, přemýšlejte.
Než začnete utrácet, vydělávejte. Předtím, než začnete kritizovat, vyčkejte. Než se začnete modlit, odpusťte. Předtím, než se vzdáte, alespoň to zkuste.“ 

Ernest Hemingway, americký spisovatel, milovník Kuby a jejích nápojů

RUMAKO je česká rodinná firma založená roku 2012. Z počátku byl hlavní činností dovoz exkluzivních dominikánských rumů Oliver & Oliver, které získávají významná ocenění po celém světě. Dnes produkty společnosti RUMAKO provází vůně Karibiku a dalších exotických krajin. Specializuje se totiž na dovoz exkluzivních rumů a dalších alkoholických nápojů těch značek, které se zaměřují spíše na kvalitu než na množství. Takových, které konzumentům přinášejí ty nejlepší zážitky.

Obal prodává

Pro naše design studio a konstrukci je zadání na začátku většinou stejné: vymyslet nezvyklý a originální obal.

Význam obalů v maloobchodním prodeji opakovaně potvrzují nejrůznější výzkumy, ať už zahraniční, nebo tuzemské. V poslední době například výzkumníci z Ústavu marketingu a obchodu Mendelovy univerzity v Brně zkoumali prostředí retailu pomocí eye trackingu.* 

* Informace z průzkumu zveřejněného v 12/2016.

Výsledek je jednoznačný – hlavní pozornost nakupujících se soustředí na nezvyklý a originální obal. Ve společnosti LOGIK jsme pro produkty distribuované společností RUMAKO vyráběli exkluzivní obaly pro vybrané výrobky – prémiové rumy Cubaney a Exquisito.

Může obal opravdu změnit zákazníkovo nákupní chování?

Plná čtvrtina veřejnosti přiznává, že nákup realizuje výhradně na základě zaujetí obalem. Čtvrtina potenciálních zákazníků si tedy váš produkt koupí jen na základě toho, že se jí líbí obal, a to i když třeba jeho nákup neměla vůbec v plánu. Z žen se k tomu přiznalo 27 procent, mužů 19 procent.*

* Zdroj: Výzkum Pelican Communications, 2014.

Význam obalů jako prodejního nástroje je tedy v dnešní době neoddiskutovatelný. Ve společnosti LOGIK si to uvědomujeme a klademe mimořádný důraz na vývoj efektivní konstrukce a výrazného designu obalu produktu tak, aby mezi konkurencí zaujal.

Prémiový vzhled z papíru

Obaly z hladké lepenky nejsou obvykle spojovány s prémiovým produktem.
Nicméně zdůraznění prémiovosti lze samozřejmě dosáhnout i tímto materiálem. A výsledek rozhodně stojí za to.

Co je klíčem? Kromě samotné konstrukce krabice s umístěním a tvarem výseků je to bez pochyby povrchová úprava krabic. Ve výrobě je v takovém případě kladen doslova prémiový důraz na kvalitu a přesnost.



Tisk a povrchová úprava

Za perfektním vzhledem krabic pro obě značky stojí špičkové tiskové technologie instalované ve společnosti LOGIK. Krabice jsou vyrobené z kartonu GC1 (hladká lepenka) s matnou laminací. Prémiový efekt je dále zdůrazněn parciálním UV lakem a výsekem, v případě značky Cubaney dokonce procházejícím přes tři stěny krabice.

Společnost LOGIK se ale nezaměřuje pouze na výrobu obalů z hladké lepenky a dalších tiskovin. Klíčem k dlouhodobé spolupráci s našimi klienty jsou především doplňkové služby.

Na začátku je vždy definice cílů klienta. V rámci služeb reklamní agentury navrhneme optimální řešení. Poté naše vlastní konstrukční oddělení navrhne unikátní tvary krabice včetně výseků a uložení produktu. A tým kreativců a grafiků vymyslí a připraví dokonalou grafiku, která zaujme cílovou skupinu přesně tím, čím je potřeba.




Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI SOUTĚŽE

case study, agentura

JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI SOUTĚŽE

Význam spotřebitelských soutěží si ve společnosti LOGIK naplno uvědomujeme. Jsme schopni…

více ›

VÁNOCE V BALENÍ NIVEY

case study

VÁNOCE V BALENÍ NIVEY

Klient: Beiersdorf, spol. s r. o. Pro značku Nivea jsme vyvinuli, graficky zpracovali a…

více ›

DĚLÁME OBALY, KTERÉ FUNGUJÍ JAKO DIRECT MAIL

case study

DĚLÁME OBALY, KTERÉ FUNGUJÍ JAKO DIRECT MAIL

Ohlédnutí za rokem 2016  Chceme, aby naše komunikace se zákazníky dokonale prezentovala…

více ›

… VÁNOCE JSOU TADY!

case study

… VÁNOCE JSOU TADY!

Klient: Perfetti Van Melle Adventní kalendáře jsou úspěšným prodejním artiklem všech značek…

více ›

WATCH.INK – VIRTUÁLNÍ REALITA LOGIKu

case study

WATCH.INK – VIRTUÁLNÍ REALITA LOGIKu

Na konci roku 2016 jsme navrhli a vyrobili netradiční platformu osobní zábavy, která byla také…

více ›

BUDOVÁNÍ HRAVÉ A VESELÉ ZNAČKY

case study, napsali o nás

BUDOVÁNÍ HRAVÉ A VESELÉ ZNAČKY

Klient: Perfetti Van Melle Cílem aktivace značky Chupa Chups bylo kreativním způsobem oslovit…

více ›

VÝVOJ A BUDOVÁNÍ OBCHODNÍ ZNAČKY

case study, napsali o nás

VÝVOJ A BUDOVÁNÍ OBCHODNÍ ZNAČKY

Úkol zněl jasně: navrhnout a vyvinout novou ambiciózní značku, která bude nabízet vlastní kolekce…

více ›

LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.

TOP