case study

VÁNOCE V BALENÍ NIVEY

Klient: Beiersdorf, spol. s r. o.

Pro značku Nivea jsme vyvinuli, graficky zpracovali a realizovali dvě sady dárkových vánočních balení, která zadavatel využil jako komplementární balíček, jenž oslovil cílovou skupinu zákazníků jak z okruhu žen, tak z okruhu mužů. Speciální projekt tak ještě více prohloubil naši spolupráci s jedním z lídrů dermatologického trhu.

Pracovat pro značku, která je na trhu již od roku 1911 a je zakladatelem svého segmentu, je velmi zavazující. A to platí obzvlášť pro značku Nivea. Její nejznámější produkt, Nivea Creme, se totiž od svého uvedení za více než sto let prakticky nezměnil, co se týče složení. Změnil se hlavně jeho obal, a to až po dnešní ikonickou modrou plechovou dózu.

A tak když přijde řeč na obaly pro značku Nivea, bereme to ve společnosti LOGIK osobně.

Vůbec prvním produktem Nivey byl Nivea Creme, uvedený na trh v prosinci 1911. Jedná se o společné dílo chemika Isaaka Lifschütze, dermatologa Paula Unny a Oskara Troplowitze, lékárníka a majitele firmy Beiersdorf, která je držitelem značky Nivea dodnes.

Složení současné Nivey zůstalo dodnes prakticky stejné. Krém Nivea, spolu s dalšími produkty značky, se dnes dá koupit prakticky po celém světě – přibližně ve 170 zemích na všech kontinentech. Nivea je ikonou i z pohledu celkové komunikace se zákazníky. Základem je samotný produkt – kulatý krém v modré plechovce není možné v regálu obchodu přehlédnout, stejně jako další produkty s výrazným modro-bílým logem.

Legendární jsou dnes i reklamní plakáty Nivey. A v neposlední řadě také oblíbená forma podpory prodeje – dárkové balíčky několika produktů využívané v různých ročních obdobích (Vánoce, Valentýn apod.).

Pro značku Nivea jsme připravili dvě sady dárkových krabic ve variantě produktů pro ženy a pro muže. Dárkové obaly měly formu uzavíratelných odnosných tašek.

Dominantní modrá barva byla doplněna unikátním designem pro každou ze dvou variant a logem Nivea nebo Nivea Men včetně parciálního laku pro zvýraznění grafiky a atraktivity.


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI SOUTĚŽE

case study, agentura

JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI SOUTĚŽE

Význam spotřebitelských soutěží si ve společnosti LOGIK naplno uvědomujeme. Jsme schopni…

více ›

DĚLÁME OBALY, KTERÉ FUNGUJÍ JAKO DIRECT MAIL

case study

DĚLÁME OBALY, KTERÉ FUNGUJÍ JAKO DIRECT MAIL

Ohlédnutí za rokem 2016  Chceme, aby naše komunikace se zákazníky dokonale prezentovala…

více ›

… VÁNOCE JSOU TADY!

case study

… VÁNOCE JSOU TADY!

Klient: Perfetti Van Melle Adventní kalendáře jsou úspěšným prodejním artiklem všech značek…

více ›

WATCH.INK – VIRTUÁLNÍ REALITA LOGIKu

case study

WATCH.INK – VIRTUÁLNÍ REALITA LOGIKu

Na konci roku 2016 jsme navrhli a vyrobili netradiční platformu osobní zábavy, která byla také…

více ›

NA ZAČÁTKU BYL RUM…

case study

NA ZAČÁTKU BYL RUM…

„Než začnete jednat, naslouchejte. Předtím, než zareagujte, přemýšlejte.Než začnete utrácet,…

více ›

BUDOVÁNÍ HRAVÉ A VESELÉ ZNAČKY

case study, napsali o nás

BUDOVÁNÍ HRAVÉ A VESELÉ ZNAČKY

Klient: Perfetti Van Melle Cílem aktivace značky Chupa Chups bylo kreativním způsobem oslovit…

více ›

VÝVOJ A BUDOVÁNÍ OBCHODNÍ ZNAČKY

case study, napsali o nás

VÝVOJ A BUDOVÁNÍ OBCHODNÍ ZNAČKY

Úkol zněl jasně: navrhnout a vyvinout novou ambiciózní značku, která bude nabízet vlastní kolekce…

více ›

LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.

TOP